شماره تلفن : 09123019243
مدل های گریم و صورت داماد

مدل های گریم و صورت داماد

بهترین آرایشگاه های داماد در تهران کدامند ؟

برای برگزاری یک مراسم عروسی رویایی و خاطره انگیز، لباس داماد همان اندازه اهمیت دارد که لباس ساقدوش ها ! همچنین گریم صورت داماد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . گریم باید مبتنی بر تقویت نقاط قوت چهره و کاهش نقاط ضعف چهره صورت پذیرد زیرا عکس ها و فیلم های این مراسم تا همیشه همراه شماست و با یک انتخاب درست و بررسی شده می توان نتایج بسیار مطلوبی را فراهم نمود! بهترین لباس ها و استایل ها وقتی با گریم صورت ضعیف همراه شود ، جلوه نداشته و اجازه نمی دهند تا عکس های رویایی برای یک شب فراموش نشدنی، ثبت شوند .

همچنین  استایل مو  و  ریش و هماهنگی بین این دو از عوامل بسیار موثر در چهره است که حتما باید توسط متخصصی که کاملا به اصول زیبایی شناختی چهره آقایان تسلط دارد و پس از مشاوره کامل و رضایت مشتری انتخاب گردد تا با چهره خود احساس اعتماد بنفس ، آرامش و رضایت داشته باشید!

 

جشن ازدواج یکی از مهمترین مراسم برای هر عروس و دامادی است و دارای استرس ها و نگرانی های مختص به خود است بنابراین لازم است تا حد امکان با انتخاب صحیح و دقیق مجموعه ارائه دهنده کیترینگ ، سالن پیرایش عروس و داماد ، انتخاب تزئینات گل آرایی و  همکاری با متخصصان این امور از استرس این روز رویایی کاست و به حس فوق العاده و جادویی آن که تکرار نشدنی ست افزود.

 

مدل های گریم و صورت داماد ، روز به روز جدیدتر و با سبک های نوین مبتنی بر آخرین ژورنال های گریم طراحی و اجرا می شوند ، که البته باید حتما نزد کسانی انجام شود که در این حوزه از دانش ، اطلاعات و تخصص و همچنین امکانات مناسبی برخوردار هستند تا نتیجه نهایی مناسب و درخور شأن مراسم ازدواج باشد.

اگر به دنبال بهترین آرایشگاه مردانه در تهران هستید، باید به شما بگوییم که برای این مورد نمی توان یک نام واحد بیان کرد. انتخاب محلی برای اصلاح مو به مواردی نظیر نحوه برخورد آرایشگر، خدمات و مهمتر از آن کیفیت خدمات و در نهایت قیمت خدمات آرایشگری مردانه بستگی دارد.

 

همچنین لازم است یادآوری کنیم برای انتخاب یک سالن مناسب برای مهمترین شب زندگیتان بهتر از پیش انتخاب قطعی مجموعه مورد نظر حتما یک یا دو بار پیش از شب موعود برای انجام اموری مثل هیرکات ، خدمات پوستی و ماساژ  و مهمتر از همه آشنایی با سیستم و پرسنل و شرایط محیط و سالن آن مجموعه مانند دسترسی و جای پارک خودرو و …… به مجموعه مورد نظر مراجعه کنید تا با اطمینان خاطر برای مهمترین روزتان برنامه ریزی کنید.

 

در این مقاله که با هدف بررسی حیطه شغلی آرایشگری نوشته شده است، می خواهیم به معرفی بهترین آرایشگاه های مردانه تهران بپردازیم.آنچه در این مقاله خواهید خواند شامل معرفی آرایشگر مردانه ، شرح خدمات آنان و ۱۰ آرایشگاه برتر داماد در سطح تهران طبق نظرسنجی های معتبر می باشد که طبق کارشناسان سایت دوشیزه برای راهنمایی و همراهی شما عزیزان برای این رویداد مهم گردآوری و آماده سازی شده است ، امید است که توانسته باشیم با این مقاله شما را در این امر مهم یاری کنیم :

سالن پیرایش مردانه آرمانی

این سالن در محدوده سعادت آباد واقع شده است و با همکاری با بهترین آرایشگران مرد توانسته در مدت کمتر از سه سال فعالیت خود را به لیست ۱۰ آرایشگاه برتر تهران  برساند!

این سالن که پرسنلی بسیار متخصص و کار آزموده دارد می تواند به شما در تمام زمینه ها از جمله انتخاب استایل مویی که بیشتر از همه با استخوان بندی و فرم چهره شما هم خوانی دارد تا مشاوره تخصصی کاشت مو و ابرو و همچنین خدمات لیفت موقت و دائم صورت مخصوصا نواحی پیشانی راهنمایی نماید.

از معروفترین خدمات این سالن می تواند هیرکات های حرفه ای ، خدمات گریم تخصصی داماد و کراتینه مو اشاره نمود.در این سالن که یکی از معتبرترین سالن های شهر تهران است همواره تلاش شده تا با برنامه ای منظم و ارائه بهترین خدمات رضایت مشتریان محترم جلب گردد.جای پارک اختصاصی به همراه پارکبان و پارکینگ سرپوشیده از مهمترین امکانات جانبی این سالن می باشد.

 

 

 

سالن پیرایش مردانه هامیا

واقع در شمال شرق تهران با دسترسی اتوبانی عالی و ساعات کاری طولانی جهت رفاه حال مشتریان و البته نیروهای متخصص و زبده ، از بهترین آرایشگاه هایی ست که آقایان می توانند برای رویایی ترین شب خود انتخاب کنند .در این سالن به مدیریت آقای علی کاوه نیا با بیش از ۱۵ سال سابقه حرفه ای در زمینه هیرکات می توانید با استفاده از بهترین مواد و حرفه ای ترین آرایشگران و با کیفیت ترین خدمات بهترین شب رویایی خود را داشته باشید

همچنین می توانید یک هفته قبل از مراسم خود جلسه ای تحت عنوان جلسه تست گریم و استایل مو و انتخاب مدل نهایی ریش با متخصصان این مجموعه داشته باشید تا از انتخاب نهایی خود آسوده خاطر باشید.

 

سالن پیرایش مردانه مهبد استایل

آقای مهبد مقدم موسس سالن مهبد استایل در محدوده فرمانیه یکی از برترین ارایشگران آقایان در سطح تهران است و تمام دوره گریم و پیرایش خود را از ابتدا در بهترین مدارس آرایش کشور فرانسه گذرانده است و با بهره گیری از به روزترین تکنیک ها به شما کمک می کند تا خاطرتان از چهره و استایلی که هیچ وقت از مد نمی افتد و متناسب ترین انتخاب برای چهره و سبک شماست برای مهمترین شب زندگیتان آسوده باشد!  این آرایشگاه در زمینه گریم شامل برطرف سازی عیوب صورت از جمله ناهماهنگی دو طرف صورت، مشکلات خطوط صورت مثل خط خنده وخط اخم ، ناهمسان بودن دو طرف پره های بینی و ایجاد تقارن بین دو طرف صورت ، خدمات مو شامل تقویت مو با بهترین مواد و کراتینه مو با مواد استرالیایی  و پکیج های ویژه مخصوص داماد که شامل سه پکیج طلایی ، نقره ای و برنزی می شود برخوردار است.

 

سالن پیرایش مردانه گرند

آرایشگاه گرند(شاپور سابق) درسال ۱۳۷۴ بااخذ مجوز صنفی تحت عنوان پیرایشگری مردانه رسما شروع به کار کرد ودرطی ۲۰ سال فعالیت خود همواره رضایت مشتری ومشتری مداری را در رأس کار خود قرارداده و ازهیچ کوششی برای به روز بودن و تأمین نیاز مشتریان خود دریغ نکرده و امیدوار است که درآینده نیز موجبات رضایت مشتریان خود را فراهم آورده و همواره بتواند از پیشگامان این حرفه باشد.در این سالن با بهره گیری از به نام ترین متخصصان هیرکات و کراتینه موی سر آقایان از کشور ترکیه و امارات و البته استفاده از بهترین مواد آرایشگاهی وارداتی تلاش شده تا سلامت و زیبایی موی سر شما تضمین گردد.

همچنین از جمله هدایای ویژه این سالن برای پکیج تخصصی داماد این است که در سالروز تولد و سالگرد ازدواج شما کلیه خدمات رایگان ارائه می شود.

 

سالن پیرایش مردانه پرشیا

 سالن آرایش پرشیا درسال ۱۳۹۳ فعالیت خود را به طور متمرکز وگسترده در شهرک غرب ، بلوار دادمان با امکانات و فضای بزرگ و مناسب فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه با انتخاب تمامی پرسنل خود از بهترین و باسابقه ترین کادر سالن های پیرایش مردانه که پس از دوره ارتقا سطح کیفیت کاری در قالب ماموریت در کشور ترکیه و در سمینارهای مطرح جهانی به طور منسجم و فوق امکانات در این سالن فعالیت جدی آغار نموه اند در خدمت مردم عزیز و هنرمندان محبوب کشورمان می باشد.

همچنین سالن پیرایش مردانه پرشیا اولین آرایشگاه مردانه به ثبت رسیده در ایران می باشد که دارای تمامی گواهینامه های کنترل کیفیت است. شما می توانید با مراجعه به این مجموعه و استفاده از خدمات حرفه ای و فوق العاده آنها شبی رویایی را تجربه کنید. این مجموعه با دسترسی بسیار مناسب از بلوار دادمان همه روزه از ساعت ۷ صبح لغایت ۸ شب و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۵ عصر آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد.

سالن پیرایش مردانه کاماتی

 آرایشگاه مردانه کاماتی از سال ۱۳۹۴ با مدیریت آقای ژاله پرور در منطقه فرمانیه شروع به فعالیت کرده است.کاماتی قبل از این دوران به مدت ۱۰ سال در منطقه میرداماد و در محدوده میدان مادر فعالیت داشته است.این سالن دارای خدمات حرفه ای پوست و مو به خصوص در زمینه کراتینه مو و پاکسازی تخصصی پوست توسط مواد لایه بردار حرفه ای است و در زمینه گریم و پیرایش داماد از سالن های برجسته و مطرح تهران است.

متخصصان این سالن می توانند برای آماده کردن داماد به همراه تجهیزات و لوازم حرفه ای خود شما را در روز عکاسی فرمالیته در هر لوکیشن و مکانی که مد نظر شما باشد همراهی نمایند تا با خیال راحت از روز عکاسی غیررسمی خود لذت ببرید.

آقای ژاله پرور با بیش از ۱۴ سال تجربه در این زمینه جزو شاخص ترین و مطرح ترین آرایشگران تهران می باشند و دارای مدارک آرایشگری درجه یک از امارات می باشند.ایشان پس از تحصیل در رشته گریم و چهره آرایی و تکمیل دوره های تخصصی آشنایی با انواع ساخت صورت اقدام به تاسیس مجموعه کاماتی نمودند.

سالن پیرایش مردانه VIP ART

در سالن  VIP ARTکلیه خدمات با بهترین مواد روز دنیا انجام می‌شود. محصولاتی چون برند لوکس سوئیس لاین (Swiss Line)، محصولات گریم و میکاپ گریماس هلند (Grimas) و برند بهداشتی موی تی جی آمریکا (TIGI) از جمله محصولاتی هستند که در این سالن استفاده می‌شوند. پکیج داماد و مواد مصرفی نامبرده صرفا در این آرایشگاه استفاده می‌شود و کاملا تخصصی هستند. سایر وسایل و تجهیزات نیز تماما از بهترین برند های جهانی تهیه شده تا حرفه‌ای ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.از جمله خدماتی که برای دامادهای عزیز در این سالن ارائه می گردد  میتوان به پاکسازی تخصصی پوست با دستگاه های بسیار پیشرفت آلمانی ، کراتینه دائمی مو با مواد برزیلی و تقویت موی سر با ماسک های حرفه ای و تخصصی اشاره نمود. همچنین همواره تلاش شده تا در بخش گریم توسط همکاری با گریمورهایی که نهایت دقت را در ارائه چهره طبیعی و شاداب دارند استفاده گردد.

سالن پیرایش مردانه دیپلمات

آرایشگاه دیپلمات سالنی به وسعت هفتاد متر در شهرک غرب و از سال ۱۳۸۴ آغازبه فعالیت نموده است.در سالن دیپلمات تیمی متشکل از آرایشگران جویای نام و کار بلد با مدیریت آقای شهرام هاشملو با آخرین و بروزترین خدمات آماده سرویس دهی به مشتریان عزیز میباشد. در سالن دیپلمات همیشه حق با مشتری است، از این رو کل پرسنل دیپلمات آماده سرویس دادن به مشتریان در بهترین سطح ممکن میباشد.مشتری در سالن دیپلمات حق انتخاب آرایشگر مد نظر خود را دارد, بدین ترتیب که آرایشگران در دیپلمات بر اساس توانمندیها و سابقه دسته بندی شده اند.مشتری بر اساس خواسته خود و بودجه مدنظرش میتواند آرایشگر مناسب خود را انتخاب کند.

 

 

سالن پیرایش مردانه حمید بخشی 

بی شک یکی از بهترین آرایشگاه های داماد مردانه در تهران سالن حمید بخشی است !

حمید بخشی ، گریمور و مانکن ایرانی سالهاست که در زمینه مد و گریم فعالیت دارد و با برندهای معتبر ایرانی و خارجی در کارهای سینمایی و کنسرت ها سابقه ی همکاری بالایی دارد. قطعا سالن او یکی از بهترین گزینه های برای آقا دامادهای سخت پسندی است که جرات نشستن زیر دست هر کسی را ندارند! این سالن دو پکیج دامادی به عنوان پکیج کامل شامل خدمات وکس و آماده سازی پوست ، ماساژ مخصوص داماد ، آماده سازی سه ساقدوش همراه داماد ، همراهی در طول مراسم و در صورت نیاز تمدید گریم و پکیج اقتصادی شامل پاکسازی پوست و گریم با بهره گیری از بهترین مواد آرایشی ارائه می گردد که می توانید با مراجعه حضوری پکیج متناسب با سلیقه خود را انتخاب فرمائید.

لازم به ذکر است که شما می توانید بر اساس نیاز ها ، سلیقه شخصی و صلاحدید خود آیتمی را از پکیج کامل ویژه داماد حذف یا پس از مشاوره با متخصصان این مجموعه اضافه فرمائید.

 

سالن پیرایش مردانه آس

سالن پیرایش آس با مدیریت آقای محمد کاشانی  واقع در محدوده تهران پارس به فعالیت تخصصی در حوزه گریم داماد می پردازد.تیم حرفه ای مجموعه آس آقای داماد را از صبح تا شب روز مراسم همراهی می کنند و در تمامی مراحل همراه شما هستند.تخصص و تجربه دو عاملی هستند که سالن آس را از بقیه ی رقبای خود متمایز نموده است.

در سالن آس همواره تلاش شده با فراهم کردن محیطی پر از آرامش و حس دوستی شما احساس راحتی و اطمینان خاطر کامل داشته باشید و بتوانید با اعتماد بنفس راجع به تغییرات مدنظر خود تصمیم گیری نمائید.

 

0/5 (0 نظر)

پاسخی بنویسید