شماره تلفن : 09123019243

مدل موی داماد مجلسی ۲۰۱۹

مدل موی داماد مجلسی : کانال مدل موی داماد ، مدل موی داماد برای صورت کشیده ، مدل موی داماد کم مو ، مدل موی دامادی ۲۰۱۹ ، مدل موی دامادی شخصیتی ، مدل موی داماد ۲۰۱۸ ، انواع مجموعه مدل کوتاهی مو شیک و جدید مردانه و داماد

پیشنهاد مدل مو های جدید و شیک برای سال ۲۰۱۹ و ۹۸ می باشد .برای اصلاح موهایتان برای جشن عروسی خود از قبل از آرایشگرتان وقت بگیرید تا مطمئن شوید که آرایشگر زمان مناسب را برای کوتاهی و اصلاح موهای شما می گذارد. در این مطلب تصاویر انواع مدل موی داماد را مشاهده کردید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل موی مردانه کلیک کنید.گالری جدیدترین مدل موی مردانه، پسرانه و دامادهای عزیز سال ۲۰۱۹ را هم اکنون در سایت دوشیزه ببینید.

بیشتر مدل های مو در سال ۲۰۱۹ برای استایل دامادی، روی مدل های مرتب و کلاسیک، البته با کمی تغییراتی که روی انجام شده و به اصطلاح، مدرن شده، تمرکز داره. مدل موی پف دار (پامپدور) و کاملا مرتب با کناره های محو شونده که دیگه نمیشه اصلاح یکدست و خط دار پشت سر و کنار گوش رو در اون دید و به نوعی، مو در انتهای سر کاملا تراشیده میشه.

مدل موی داماد در انواع مدل موی کوتاه مردانه و مدل موی بلند مردانه موجود هستند که انتخاب هر کدام از این مدل موها کاملا سلیقه ای است و به فرم صورت و سلیقه شما بستگی دارد.

انتخاب مدل موی داماد: تنها آرایش داماد، مدل موی داماد است. به همین دلیل انتخاب یک;مدل مو، متناسب با چهره و فرم صورت از اهمیت ویژه ای برخودرار است تا چهره داماد در روز عروسی شیک و زیبا باشد. همینطور رسیدن;به مدل موی مناسب;برای داماد و هر شخص دیگری نیازمند رعایت فاکتورهای مهمی، مانند در نظر گرفتن فرم صورت، چهره، حتی نوع پوشش، شخصیت فرد، جنس، رنگ و تراکم مو می باشد. اما باید در کنار;این ها زمان بندی را نیز فراموش نکرد. چراکه زمان کوتاه;کردن موها مقوله بسیار مهمی می باشد که حتما باید رعایت کرد، تا پس از انتخاب مدل موی;داماد به نتیجه دلخواه برسید. در این مقاله;با چگونگی انتخاب مدل موی داماد آشنا می شوید.

مدل موی داماد جدید و شیک را در تصاویر این مطلب در اختیار شما داماد های خوش تیپ و جذاب قرار داده ایم که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها بتوانید برترین مدل مو را برای جشن عروسی خود انتخاب نمایید.اگر موهای خود را در روز عروسی و یا روز قبل عروسی کوتاه نمایید بعد از اصلاح موها خط قیچی بر روی موهای شما باقی می ماند و بنابراین موهایتان حالت مناسبی پیدا نمی کنند. برای اصلاح های جزئی صورت خود در روز عروسی و یا روز قبل از عروسی به آرایشگاه مراجعه کنید تا خط ریش و موهای زاید پشت گردن و کنار گوش های شما در روز عروسی تان مرتب و آراسته شوند اگر شما ترجیح می دهید که ابرو هایتان را برای جشن عروسی خود مرتب کنید می توانید از مدل ابرو های مردانه جدید برای مرتب کردن ابرو هایتان استفاده کنید.در این پست ژورنال مدل مو مدانه و پسرانه و عکس مدل مو داماد سال ۹۸ را برای شما ارائه کرده ایم.

اگر همیشه موهایتان;را یک مدل;خاص اصلاح می کنید، شب عروسی به دنبال مدل موی جدید و تغییر نباشید. چرا که شب;عروسی;زمان خوبی برای ریسک کردن بر روی ظاهر نیست;و شما چون تا به حال مدل موی جدید را امتحان نکرده اید نمیتوانید اطمینان داشته باشید، مدل انتخابی جدید;برای چهره شما مناسب باشد یا نه؟

این نکته نیز قابل توجه می باشد که، لباس داماد در جشن عروسی با روز ها و شب های دیگر کاملا متفاوت است. از این روی تا حد ممکن باید سلایق داماد در نظر گرفته شود تا بهترین;و جذاب ترین مدل مو انتخاب شود. برای شب عروسی;;و برای یک داماد ایرانی مدل موهای کلاسیک بسیار مناسب است.

بهتر است که موهای خود را یک هفته قبل از جشن عروسی تان کوتاه کنید تا اگر اشتباهی هم در کوتاهی موهای شما رخ داد موهایتان مدتی را وقت داشته باشند تا رشد کنند و حالت طبیعی را به خود بگیرند.
بهتر است از آرایشگر با مهارت کافی برای کوتاهی موهای خود در جشن عروسیتان استفاده کنید تا زیبایی و جذابیت شما در روز عروسی تان چند برابر شود.یکی از مهم ترین نکات برای اصلاح موها در روز عروسی انتخاب آرایشگر است. اگر شما آرایشگر مخصوصی دارید حتما برای کوتاهی موهای خود در روز عروسی تان به همان آرایشگاه همیشگی تان بروید تا اصلاح موهای شما بی عیب و نقص باشد.

آرایشگری که همیشه;کار اصلاح مو و آرایش شما را انجام می دهد، با فرم صورت و مدل موهایتان کاملا آشنایی دارد و دیگر می داند بهترین مو برای شما کدام است. پس برای اطمینان از اینکه اشتباهی رخ نمی دهد سعی کنید پیش آرایشگاه همیشگی تان بروید.

چند مدل زیبا از استایل دامادی با مدل موهای جدید و شیک و نیمه کلاسیک و زیبا.

روز دامادی یکی از به یاد ماندنی ترین روز ها برای هر مردی است. برای آقایان مهم است که در این روز به صورت آراسته و جذاب در جشن ازدواج خود بدرخشند. در ادامه این مطلب مجموعه ای از جدیدترین انواع مدل موی داماد را مشاهده خواهید کرد.آقایان تمایل دارند که در جشن عروسی خود با چهره ای رسمی و شیک ظاهر شوند و موهایشان را با بهترین مدل کوتاه و آراسته کنند. در این بخش از مدل مو مجله آرگا انواع مدل موی داماد ایرانی زیبا و جدید را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.بهتر است که برای اصلاح موهای خود در روز عروسی تان از مدل موهایی که تا به حال آن ها را امتحان نکرده اید استفاده نکنید. اگر شما همیشه عادت دارید که موهای خود را با مدل موی کوتاه اصلاح کنید بهتر است که برای جشن عروسی خود نیز مدل موی کوتاهی را انتخاب کنید. از مدل موی خامه ای و مدل موی دیزلی می توانید به عنوان مدل مو داماد نیز استفاده نمایید.

درباره مدل موی داماد فشن هم نباید موضوع مد اصلی استایل موی مردانه رو فراموش کنیم. تقریبا بیس و پایه تمام هیرکات ها یکی هستش و فقط سبک مدل دادن و حالت دادن موها در اون متفاوته، البته سبک های فشن و پسرانه و به روز، کمی از حالت کلاسیک و رسمی فاصله دارن که بنا بر ملاحظاتی گفته میشه که برای استایل دامادی و مراسم عروسی مناسب نیستن، اما واقعیت اینه که هر مدلی که باعث شیک تر شدن چهره داماد بشه و اصطلاحا به تیپ و قیافه داماد بیاد، بنا بر سلیقه خود داماد، خیلی هم زیبا و مناسبه اما رعایت بعضی چیزها که عرف عروسی و دامادی هستن هم لازمه.

هرگز روز عروسی موهایتان را;کوتاه نکنید. تا یک هفته بعد از اصلاح;جای قیچی روی موها می ماند و موها حالت خوبی به خود نمی گیرند. پس یک هفته قبل از عروسی موهایتان را کوتاه کنید تا برای شب عروسی کاملا جا بیفتد. روز قبل عروسی می توانید اصلاحاتی که نیاز است را انجام دهید، مثلا تمیز کردن پشت گردن و کنار گوشها و یا قسمت هایی از موها که بلندی اضافه دارند را مرتب کنید.

یکی از دغدغه های دامادها برای روز عروسی، استایل و مدل موهاشون هستش که در همه دامادها مشترکه، اما چیزی که بعضی از دامادها رو بیشتر آزار میده و باعث استرس در اونا میشه، مشکل کم پشت بودن موهاست. اما بهتره که به جای استرس داشتن و غصه خوردن، دنبال یه آرایشگر حرفه ای باشین تا به خوبی این مشکل رو در شما از بین ببره و مدل مویی که دوست دارین رو براتون درست کنه.

غیر از آرایشگر، دنبال کردن درمان های کم پشتی مو از طریق یه متخصص مو هم می تونه هم برای روز عروسی و هم به طور کلی برای استایل تون در روزهای بعد از عروسی هم مفید باشه.

میتوانید هر مدل مویی که میخواهید آزادانه انتخاب کنید. اما موهای کوتاه;و ساده برای این فرم صورت بسیار مناسب است. صورت مربع;در مردان پرطرفدار است مانند صورت بیضی در زنان که جذاب تر است. صورت مربع در مردان;به جذابیتشان می افزاید.

از آرایشگرتان میتوانید برای انتخاب مدل مو کمک بگیرید و از او بخواهید که از ژل و تافت استفاده کند تا موهایتان تا آخر شب به هم نریزد. مدل موی داماد به اندازه مدل موی عروس مهم است و باید بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.

پس اگر شما فرم;صورتتان مربع است بسیار خوش شانس هستید، چرا که هر مدل مویی انتخاب کنید برای فرم صورت شما مناسب است. همچنین میتوانید موهایتان را در پشت و کناره سر کوتاه کنید و در بالا اندکی طرح داشته باشید تا زیبایی فرم صورت شما بیشتر جلوه کند. اگر موهایتان صاف است آن را کوتاه نگه دارید. اگر موهایتان مجعد است در بالای سر آن را کمی بلند نگه دارید و اگر خیلی فر است کنار آن را آنقدر کوتاه کنید تا محو شود.

در انتخاب مدل مو می توانید از آرایشگر خود کمک بگیرید و در آخر از او بخواهید که به موهای شما ژل و تافت بزند تا به هم نریزند. مدل موی داماد به اندازه مدل موی عروس مهم است و باید سعی کنید بهترین مدل مو را انتخاب کنید.

کناره موهایتان را بیش از حد کوتاه نکنید. سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که صورتتان را کشیده نشان ندهد. وگرنه صوررتتان بزرگ نشان می دهد، مدل موی کلاسیک بهتربن مدل مو برای این فرم از صورت است.برای موهای صاف بهتر است بالای موهایتان بلند باشد. اگر موهایتان مجعد است کمی بلند کرده و اطراف صورت، رهاکنید و اگر موهای خیلی فری دارید مدل موی آفریقایی مناسب خواهد بود.

مدل موهای بغل سفید (دور سفید) و خامه ای بسیار پرطرفدار هستند که برای داماد هم مناسب هستند، نمونه هایی از مدل موهای دامادی مخصوص سال ۹۷ و ۹۸ را در این بخش دوشیزه مشاهده می کنید.

حجم بیشتری برای موهای خود در نظر بگیرید تا حالت صورت شما را نا متعادل کند. به عبارتی برای این فرم از صورت هر چه حجم موهای شما بیشتر باشد زیبا تر جلوه خواهد کرد. برای موهای بلند باید در اطراف گونه کمی آن را کنار بزنید. برای موهای صاف باید کمی بالاتر از سر باشد و پف دار به نظر بیاید. اگر موهایتان فر است نیازی نیست به آن حجم بدهید، فقط بگذارید بلند شود. برای موهای خیلی فر هم به همین صورت عمل کنید. در این مدل از مو اینکه بر روی سر خود حالت مربعی ایجاد نکنید و موهایتان را جایی که می توانید صاف نگه دارید خیلی مهم است.

مدل موهای مردان نسبت به زنان تنوع بیشتری دارد و نسبت به چند سال پیش خیلی هم بیشتر شده است و این باعث م شود که شما راحت تر باشد، با مشاهده کردن مدل موهای مختلف می توانید بهترین مدل مو را که با چهره شما هماهنگی دارد را انتخاب کنید.

کمی ریش میتواند صورتتان;را زیباتر نشان دهد. بهتر است مدلهایی;را انتخاب کنید که به:صورتتان زاویه اضافه کند. موهای صاف و موهای فر;را کمی کوتاه کنید تاصورتتان در همان حالت مربعی باقی بماند. برای موهای بسیار فر;بهتر است موها به پایین سر نزدیک تر باشد و از کناره صورت;کنار زده شود.

مدل مو باید با شک و فرم صورت همخوانی داشته باشد، در این صورت چهره ای ایده ال و متناسب خواهید داشت. داماد نباید در روز عروسی خود مدل موهای بلند داشته باشد، موهای خود را کوتاه کنید و از مدل موهای جدید استفاده کنید.

در ادامه باید گفت: تمام اختیارات را;به آرایشگرتان ندهید و سعی کنید همان مدل مویی که همیشه انتخاب می کردید را داشته باشید؛ البته اگر مدل موی مردانه مناسبی بود.

انتخاب مدل موی مناسب برای داماد از اهمیت زیادی برخوردار است و در واقع مدل موی دامادی کامل کننده زیبایی و جذابیت ظاهر دامادهای خوش تیپ و جوان است بنابراین بهتر است در انتخاب مدل موی مناسب برای روز عروسی خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

انتخاب مدل مو می تواند تاثیر زیادی بر استایل داماد داشته باشد و اگر به درستی انتخاب شود می تواند باعث زیبایی داماد در زیباترین روز زندگی اش شود و اگر هم خوب انتخاب نشود باعث می شود که در عکس ها زشت بیفتید. مدل موی داماد باید کلاسیک و ساده باشد و مدل های موی عجیب و غریب و فشن برای داماد مناسب نیست.

توجه داشته باشید که اگر مدل موی خود را بدرستی انتخاب کنید می توانید با چهره ای خاص و مردانه تر در جشن عروسی تان شرکت کنید. در ادامه تصاویری از انواع مدل موی داماد شیک و زیبا را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار می دهیم.

این خیلی مهمه که توی روز عروسی تون، خوشتیپ تر از همه وقتای دیگه باشین. شما در این شب، مهم ترین فرد مراسم هستین و چشم همه به استایل و تیپ داماد که شما باشین هستش. خوشبختانه دامادها هم به خوبی به این قضیه واقف هستن و با انتخاب یه استایل و مدل موی زیبا و جدید دامادی، کاملا خوشتیپ و جذاب میشن. مدل های جدید مو در سال ۲۰۱۸ رو ببینین.

از آنجایی که طولانی بودن;مراسم باعث به هم ریختگی موها می شود، و شما قرار است تا شب جلوی دوربین فیلمبرداری باشید و یا در آتلیه و باغ با فیگور های مختلف عکسهای زیادی بگیرید نباید موهای شما به هم ریخته و نامرتب باشد برای جلو گیری از این کار میتوانید، از ژل موی سر، تافت و یا کتیرا استفاده کنید تا موهای شما در کل مراسم ثابت بماند و به هم نریزد.

باید مدل موی داماد با فرم صورت او متناسب باشد و از بین مدل های جدید روز انتخاب شود تا داماد در زیباترین روز زندگی اش خوش تیپ و زیباتر از همیشه باشد.

در آخر باید گفت;که شما در طول عمرتان آنقدر مدل موهای مختلف را امتحان کرده اید که مطمئنا دیگر می دانید کدام مدل مو برای موهای شما مناسب تر است. ولی اگر شک دارید و نمی توانید به راحتی مدلتان را انتخاب کنید با یک آرایشگر ماهر مشورت کنید و از او بخواهید در انتخاب مدلتان به شما کمک کند.

مدل های شیک استایل مو برای دامادهای خوشتیپ ایرانی در سال ۱۳۹۸ – ۲۰۱۹ رو ببینین و از اونا برای جدید و به روز بودن استایل و تیپتون استفاده کنین.

0/5 (0 نظر)

پاسخی بنویسید