شماره تلفن : 09123019243
فر کردن مو در سالن مردانه

فر دائم مو در سالن مردانه

فر مو دائم باید در مرکزی تخصصی انجام شود تا مو دچار آسیب نشود. همانگونه که می دانید آسیب مو کاری دشوار و زمان بر است. پس هیچگاه کیفیت فر مو دائم را بر اساس قیمت تعیین نکنید. در واقع کیفیت را فدای قیمت نکنید. مهم ترین نکته ای که باید برای فر دائم مو به آن توجه کنید استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب برای مو است. چنانچجه از مواد با کیفیت استفاده شود مو فرفری جذابی خواهید داشت. در سالن مردانه از بهترین مواد برای فر کردن مو شما عزیزان استفاده می شود. در سالن مردانه ابتدا سلامت مو مهم است. چنانچه دوست دارید مو فر را امتحان کنید ولی ذهنتان را با باورهای غلطی پر کرده اند به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم فر مو دائم را یکبار در سالن مردانه تجربه کنید. با انجام فر مو دائم در سالن مردانه دوست خواهید داشت برای همیشه مو خود را فر کنید.

مهم ترین نکته برای فر کردن مو این است که از بهترین مواد فر دائم برای مو استفاده شود. در غیر اینصورت مو دچار ریزش شدید و موخوره می شود. در سالن مردانه از بهترین مواد فر دائم استفاده می شود. این مورد را می توانید با مراجعه به هایلایت رضایت مشتری مطمئن شوید. سالن مردانه تنها مرکز تخصصی فر مو در ایران است که از بهترین متریال برای فر کردن مو استفاده می کند. سالن مردانه دارای کادری مجرب و حرفه ای است که به بهترین شکل ممکن فر مو دائم را برای شما عزیزان انجام می دهد. یکی دیگر از موارد برای فر کردن مو علاوه بر استفاده از مواد با کیفیت، مراقبت و رسیدگی به مو فر است. در سالن مردانه تمام محصولات مراقبتی مو فر را می توانید خریداری کنید. برای فر دائم مو خود با بهترین مواد فر دائم در سالن مردانه با ما تماس بگیرید.

سالن مردانه تنها مرکز تخصصی فر مو در غرب تهران است که از بهترین مواد فر شش ماهه مو برای شما عزیزان استفاده می کند. ما در سالن مردانه به بهترین روش ممکن و با بهترین متریال و برند برای شما عزیزان فر مو را انجام می دهیم. با فر کردن مو خود در سالن مردانه با بهترین مواد فر شش ماهه مو فرفری جذاب و زیبایی خواهید داشت. با مو فرفری همیشه مرتب و آراسته و زیبا هستید. مو فر تاثیر زیادی در تغییر چهره دارد و باعث می شود تا چهره جوانتر بنظر برسد. حتما این نکته را بدانید که برای شانه کردن مو فر باید از شانه دندانه درشت استفاده کنید. در این صورت مو آراسته و مرتبی خواهید داشت. چنانچه می خواهید فر مو با بهترین مواد فر شش ماهه را تجربه کنید با ما در سالن مردانه هماهنگ شوید.

این کوپن تخفیف شامل فردائم مو در سالن زیبایی اریکه با استفاده مواد درجه ۱ می باشد.

فر دائم مو کمی بلند تر سر شانه با مواد درجه ۱

جهت موهایی بلند تر از سر شانه مابقی هزینه به صورت جداگانه قبل پرداخت می باشد

همراه با مواد تثبیت کننده فر

انواع مدل های شرقی و عربی

داری سالنی شیک و زیبا

آرایشگاه ممتاز

سایر خدمات :

وکس صورت، رنگ ومش، شینیون، براشینگ، اپیلاسیون، اصلاح ابرو، پاکسازی پوست

و کلیه خدمات آرایشی

مرکز تخصصی فر مو مردانه یکی از بهترین مرکز فر مو در تهران است. چراکه مرکز تخصصی فر مو مردانه دارای کادری مجرب و حرفه‌ای است و با بهترین مواد و متریال فر مو زیبایی را براش مشتریان خود ایجاد می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرکز فر مو در تهران این است که پرسنل آن بسیار خوش اخلاق هستند. خوش اخلاق بودن پرسنل بسیار مهم است. چراکه اگر یکبار مشتری به سالنی مراجعه کند که پرسنل آن بداخلاق باشند بار دیگر به آنجا مراجعه نخواهد کرد. برای اینکه فر مو زیبایی داشته باشید باید به مرکزی مراجعه کنید که نوع و جنس مو شما را بشناسد و از مواد متناسب با مو شما استفاده کند. در مرکز تخصصی فر مو مردانه پرسنل و کادری مجرب هستند که نوع و جنس مو را می‌شناسند و متناسب با نوع آن مواد فر را استفاده می‌کنند. برای اطلاع از قیمت فر مو دائم در مرکز تخصصی فر مو مردانه و بهترین مرکز فر مو در تهران با ما در تماس باشید.

 

مرکز تخصصی فر مو مردانه با کادری مجرب و متبحر در زمینه فر مو یکی از بهترین مرکز تخصصی فر مو در تهران است. در مرکز تخصصی فر مو مردانه از بهترین موادبرای فر کردن مو شما عزیزان استفاده می‌شود. در صورتی که می‌خواهید مو شما پرپشت‌تر بنظر برسد حتما فر مو را در این مرکز تخصصی فر مو در تهران تجربه کنید. با فر مو در مرکز تخصصی فر مو مردانه تمامی اراجیف مربوط به فر دائم مو را فراموش خواهید کرد. اگر جزو افرادی هستید که بسیار تنوع طلب هستید و به دنبال راهی هستید که تغییری در چهره خود ایجاد کنید ما به شما عزیزانم پیشنهاد می‌کنیم که فر مو را امتحان کنید. فر مو علاوه بر تغییر چهره باعث جذابیت چهره شما می‌شود. همچنین در صورتی که از مواد مرغوب و باکیفیت استفاده شود مو فرفری سالمی خواهید داشت. برای اطلاع از نوبت‌ها و رزرو نوبت خود در مرکز تخصصی فر مو در تهران با ما در تماس باشید.

یکی از بهترین‌های مرکز فر مو در تهران سالن تخصصی فر مو مردانه است. مرکز فر مو زیادی درتهران وجود دارد که به شما خدمات زیبایی مو فر را عرضه میدارند. یکی از بهترین مراکزی که به زیبایی مو شما کمک می‌کنند مرکز تخصصی فر مو مردانه است. این مرکز فر مو در تهران با بهترین متریال به ماندگاری فر مو شما کمک می‌کند. بهترین مرکز فر مو در تهران مرکز فر مو مردانه با چندین سال سابقه را به شما پیشنهاد میکنیم. برای اطلاع بیشتر از نوبت‌های فر مو دائم در سالن فر مو تخصصی مردانه که یکی از بهترین مرکز فر مو در تهران با چندین سال سابقه است هماهنگی لازم را به عمل آورید.

مراقبت از موی فر و وز را ساده بگیرید

داشتن موی فر به چهره جذابیت خاصی دهد البته به شرطی که مرتب باشند. اما رسیدگی و نگهداری از این موها سخت به نظر می رسد. به خصوص اگر موهای فر بلندی داشته باشید. شستشو، خشک کردن و شانه کردن این مدل از موها نیاز به توجه ویژه ای دارد که در این مقاله تلاش کرده ایم در این خصوص صحبت نماییم.

البتهبا وجود همه اینها هیچ چیز زیباتر از موی فنری و کاملا فر که مانند آبشار از پشت آویزان است یا اطراف صورت قرار دارد نمی باشد! اما نگهداری از موهای فر به زحمت و کار زیادی نیاز دارد. اگر آن را بیش از حد برس بکشید، غیر قابل کنترل، گره خورده و آشفته می شود. اگر بیش از حد از محصولات آرایش مو استفاده کنید، کم حجم شده و چرب و ژولیده می شود. انواع مختلفی از موی فر وجود دارد. قبل از آنکه از موهای فرتان مراقبت کنید، باید بدانید که مویتان، چه نوع بافتی دارد.
چطور از موی فر مراقبت کنید

برای مراقبت از موهای فر استفاده از ابزارهای حرارتی (بابلیس،‌سشوار،‌اتو مو و…) را به حداقل برسانید

گرما می تواند به موهای شما آسیب برساند. می تواند آنها را شکننده، خشک و زبر کند. سشوار کشیدن یا اتو کشیدن مو می تواند جهت رویش طبیعی فرهای شما را بر هم بزند و منجر به پدیدار شدن وز، خشکی موها و غیر قابل کنترل شدنشان شود. شما می توانید از ابزارهای حرارتی مو استفاده کنید، اما نه همیشه. موهای براق و صاف را برای مناسبت های خاص کنار بگذارید و قبل از استفاده از یک ابزار حرارتی، مو را کاملا آماده کنید. برای جلوگیری از خشکی یا آسیب، از محصولات محافظ مو استفاده کنید.
مراقبت از موی فرهای شل یا مواج

اگر موهای شما داری موج های نه چندان مشخص با حدود ۵ سانت عرض است و بافت موی شما نرم است، شما مویی مواج دارید. از آنجا که موی مواج روی سر می خوابد، شما باید به آن حجم دهید. می توانید برای افزودن حجم در هنگام آرایش موهایتان، از یک ژل سبک یا موس استفاده کنید.
مراقبت از مو با فرهای متوسط

اگر موی شما فرهای محکم تر اما نسبتا عریضی دارد و فرهایتان به وضوح دیده می شوند و مقدار زیادی حجم و حالت ارتجاعی دارند، یعنی موی شما فر متوسط است. در هنگام آرایش این بافت مو، باید وز مو را به حداقل برسانید. موهایتان را برس نکشید. در عوض، با استفاده از انگشتانتان محصول موی مورد نظر را بکار ببرید. از یک شامپوی مرطوب کننده و پس از آن، از یک نرم کننده ی رطوبت رسان استفاده کنید. و در آخر برای داشتن فرهای براق و مشخص، از یک محصول ضد وز مو استفاده کنید.
مراقبت از مو با فرهای محکم یا موی گره خورده

این نوع مو بین زنان و مردان آفریقایی آمریکایی بسیار رایج است. این فرها بسیار محکم می باشند. تارهای مو نازک، شکننده و مستعد آسیب هستند. به این دلیل که فرهای محکم، مستعد خشکی اند، موها را بیش از حد نشویید. در عوض از مقدار زیادی نرم کننده استفاده کنید. سپس می توانید برای حداکثر رطوبت رسانی، هفته ای یکبار از ماسک مو استفاده کنید.

 

مراقبت از موهای فر با نرم کردن عمیق

نرم کردن عمیق موها بطور منظم برای تمام انواع موهای فر مفید خواهد بود. از یک نرم کننده ی غلیظ و رطوبت رسان روی طول موها استفاده کنید. به انتهای موها بیشتر توجه کنید. سپس یک کلاه دوش تهیه کنید و سرتان را بپوشانید. به موها حداقل ۲۰ دقیقه زمان دهید تا تمام رطوبت را جذب کنند و سپس موها را با آب ولرم (نه گرم) بشویید. آب گرم می تواند به فولیکول های موی شما آسیب برساند یا آنها را ضعیف کند.

گره موها را به درستی باز کنید!

موهای فر را با بی احتیاطی و بی توجهی برس نکشید. برس کشیدن بیش از حد می تواند موهای شما را وزدار کند. ما توصیه می کنیم که از یک شانه ی دندانه درشت و یک برس پارویی نرم استفاده کنید. وقتی موهایتان خیس هستند آنها را شانه کنید. سپس از کرم فر کننده استفاده کنید و اجازه دهید موها بطور طبیعی خشک شوند.

دقت داشته باشید که برای شانه کردن موهایتان از برس، تنها برای باز کردن گره های بزرگ استفاده کنید. هنگامی که مو خشک است، به آرامی برس بکشید، تا زمانیکه تمام گره ها باز شوند. سپس دستانتان را خیس کنید و با استفاده از انگشتانتان، دوباره به کرم فر کننده جان ببخشید. برای حفظ فرها، اجازه دهید موهایتان کاملا خشک شوند.

بنابراین برای نگهداری از موهای فر خود ابتدا باید نوع فر موهایتان را بشناسید و پس از آن باتوجه به این نوع در جهت مراقبت و نگهداری از موهای خود اقداماتی را انجام دهید.

قیمت فر مو شش ماهه در مرکز تخصصی فر موی مردانه بسیار منصفانه و مناسب است. برای اینکه مو فر در عین حال سالم داشته باشید باید به مرکزی مراجعه کنید که از بهترین مواد برای فر کردن مو استفاده کند. تاثیر اندازه مو بر قیمت فر مو بسیار مهم است. هر چقدر اندازه مو بلندتر باشد قیمت هم بیشتر است و هر قدر اندازه مو کم باشد قیمت فر مو شش ماهه کمتر است. اگر مو بلندی دارید و در هزینه و قیمت فر کردن مو میمانید پیشنهاد ما به شما این است که مو را کوتاه کنید و سپس برای فر کردن مو به مرکز تخصصی فر مو مردانه مراجعه کنید. اما در کوتاه‌ کردن مو زیاده‌روی نکنید. چرا که فر کردن مو بسیار کوتاه و مخصوصا چتری بسیار سخت است. همچنین فر مو کوتاه زیبایی چندانی ندارد. برای اطلاع از قیمت فر مو شش ماهه با مشاوران ما در تماس باشید.

0/5 (0 نظر)

پاسخی بنویسید