شماره تلفن : 09123019243
فر شش ماه و دائمی مو مردانه و زنانه

سالن فر مو مردانه

اگر می خواهید موهایی فر جذاب داشته باشید و در آرایشگاه مردانه تهران فرهای دائمی را به بهترین شکل ممکن انجام دهید فقط تماس بگیرید. در آرایشگاه پسرانه می توانید بهترین خدمات فر موقت مو ، فر دائم مو ، فر شش ماهه ، فر با بیگودی ، فر موی صاف ، را به شیوه ای بسیار جذاب دریافت کنید. بهترین خدمات فر کردن دائمی را می توانید در سالن فر کننده غرب ، شرق و شمال تهران بیابید. در مرکز تخصصی فر موی آقایان در تهران می توانید به صورت حرفه ای و حرفه ای به سالن مراجعه کرده و از خدمات ۰ تا ۱۰۰ سالن زیبایی پسرانه استفاده نمایید. در صورت فر شدن دائمی مو با سالن پسرونه تماس حاصل فرمایید.

امروزه روش های زیادی برای زیباسازی موی پسر ها و آقایان استفاده می شود. یکی از این روش هایی که برای زیبایی مو استفاده می شود، فر کردن دائمی مو است. فر کردن مو دو نوع موقت و دائمی دارد. در واقع فر موی دائمی به مدت شش ماه ماندگاری دارد و به دلیل ماندگاری بالا به این نام معروف است.
فهرست مطالب
فر کردن دائمی مو چیست و چه تفاوتی با فر کردن موقت دارد؟
به طور کلی افرادی که موهای صاف دارند جذب موهای مجعد می شوند و بالعکس. موهای مجعد و موج دار زیبایی خاص خود را دارند. فر مو ها انواع مختلفی دارند که انواع آن شامل سیم تلفن، فر مو بزرگ و کوچک می باشد. معمولا بیشتر پسر ها از فر مو های موقت برای حالت دادن به موهای خود استفاده می کنند. بسیاری از مردان از فر مو دائمی مو استفاده می کنند و می خواهند برای مدت طولانی از این ویژگی استفاده کنند. روش فر کردن موهای دائمی برای پسر ها و آقایان کمی متفاوت است.
فر مو های دائمی از محصولاتی استفاده می کنند که پس از شنا به حالت صاف اولیه خود باز نمی گردند. ابزارهای حرارتی که برای فرهای موقت استفاده می‌شوند این عیب را دارند که آسیب زیادی به موها وارد می‌کنند. به همین دلیل، فر مو های دائمی بهتر از فر مو های موقت هستند. فر کردن دائمی مو برای پسر ها و آقایان در سالن زیبایی و زیر نظر متخصص انجام می شود. افرادی که محصولات و تجهیزات لازم برای این کار را دارند می توانند از آن استفاده کنند و موهای خود را به صورت دائمی یا شش ماهه فر کنند.
فر کننده دائمی موی مردانه
فواید رشد دائمی مو
اکثر افراد می توانند از این نوع فر استفاده کنند، اما بهتر است از آن برای کودکان استفاده نشود. فر کردن دائمی مو برای آقایان یکسری مزیت دارد که به آنها اشاره می کنیم.
اگر از ظاهر صاف و تکراری موهای خود خسته شده اید، بهترین کاری که می توانید انجام دهید ایجاد تنوع است. تغییر مدل مو با فرهای فرفری شکل صورت شما را تغییر می دهد.
همانطور که قبلا ذکر شد، فرها انواع مختلفی دارند که یکی از آنها حالت شلخته است. با این مدل مو نیازی نیست وقت خود را برای شانه کردن موهایتان تلف کنید.
اگر موهای نازکی دارید، استفاده از موهای دائمی توصیه می شود. زیرا با این کار شاهد افزایش حجم موهای خود خواهید بود.
با فرهای دائمی حجم مو را افزایش دهید
فرهای جداگانه کاهش می یابد
برای فرهای دائمی از مواد شیمیایی استفاده می شود که به مو آسیب می رساند. در ادامه به برخی از این آسیب ها و ایرادات پی خواهیم برد.
اگر موهای برخی از مردان به اندازه موهای زنانه باشد، این مواد شیمیایی فر دائمی به ساقه مو آسیب می رساند.
موها شکننده و مستعد وز می شوند. این شکنندگی و شکنندگی مو به این دلیل است که موها رطوبت خود را از دست می دهند.
وقتی موهایتان را رنگ می کنید، آن ها را جدا نگه دارید تا تاثیر بیشتری داشته باشد. برای این کار تا دو روز بعد از فر نیازی به دستشویی رفتن نیست.
محصولاتی که در اجاق های دائمی استفاده می شوند برای برخی افراد بوی بدی دارند.
افرادی که موهای خشک دارند نباید از این روش استفاده کنند. مواد شیمیایی موجود در آن مو را خشک می کند.
بعد از فر کردن منظم موها را خشک کنید
خدمات آرایشگاه مردانه: زیبایی و آراستگی در منزل
اقدامات لازم قبل از اجاق گاز دائمی
در فر کردن دایمی برای آقایان، قبل از یادگیری فر کردن، باید قبل از انجام آن مراحل لازم را یاد بگیرید. بدیهی است که این روش با روش موقت پیچش چند ساعته بسیار متفاوت است. اگر می دانید که بعد از مدتی پشیمان خواهید شد، بهتر است دست بردارید. قبل از استفاده از مواد و ایجاد فرهای دائمی مردانه، باید شکل و طرح فرها را مشخص کرد و در این مورد برای آرایشگر توضیح داد.
بیشتر بخوانید: اتو کردن شلوار مردانه
بهتر است نوع موهای خود را بشناسید و اگر می دانید موهای خشکی دارید، به سراغ آن نروید. موهای خشک بسیار شکننده است. حتی موهایی که به اندازه کافی مرطوب هستند نیز می توانند با این روش خشک شوند. بهترین تصمیمی که می توانید در این زمینه بگیرید این است که کار را به یک فرد ماهر و با تجربه بسپارید. عجله برای خرج کردن پول برای فر مو دائمی برای مردان کار بسیار اشتباهی است. معمولاً چون مردان موهای کوتاه تری دارند، فر کردن موها کمی بیشتر طول می کشد.
موهای خشک برای این کار مناسب نیست
مراقبت بعد از کوتاه کردن مو ضروری است
یکی از اقدامات احتیاطی لازم بعد از پرم دائمی مو برای آقایان این است که به مدت ۲۴ ساعت یا یک روز بعد از کشیدن موهای خود از وسایل حرارتی برای کوتاه کردن موهای خود استفاده نکنید. دستشویی نرفتن به مدت ۴۸ ساعت پس از صاف کردن دائمی مو یکی از مواردی است که باید رعایت کنید. این دو عامل بعد از فر کردن دائمی موهای مردانه بسیار مهم است.
بیشتر بخوانید: شیرینی برای مردان
فرآیند حذف دائمی موهای زائد برای مردان
مواد لازم برای اتوی دائمی موی مردانه را می توانید از فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید. ابتدا لازم است موها را با شامپو خوب بشویید و گره های آن را با شانه باز کنید. یک پروتئین قوی در بسته مواد تشکیل دهنده فر وجود دارد که باید بعد از شستن موها از آن استفاده کنید. پس از آن کافی است آنها را با حوله به آرامی و به گونه ای خشک کنید که موهایتان کشیده نشود.
قبل از مالیدن اجزای آن به مو، بهتر است از کرم یا ژل استفاده کرده و روی پوست پیشانی، گردن و گوش بمالید. قرار گرفتن مداوم در معرض محصولات شیمیایی روی پوست می تواند عوارض جانبی داشته باشد. اگر می خواهید از این روش فر کردن برای مردان با موهای بلند استفاده کنید، باید موهای خود را به قسمت های کوچک تقسیم کنید. سپس از میله هایی که شبیه اتوی فر هستند استفاده کنید. این میله‌ها در اندازه‌های مختلفی هستند که شکل‌های فر را به شما می‌دهند. مراحل پیچش دائمی
نحوه استفاده روی بسته بندی با مواد لازم برای فر نوشته شده است. پس از بستن چوب ها به مو، به سادگی مواد را روی آن بریزید و خوب ماساژ دهید تا جذب موها شود. در بسته بندی یک دوره قرنطینه ذکر شده است که پس از آن باید موهای خود را بشویید. پس از شستن موها را به خوبی آبکشی کرده و خشک کنید. پس از خشک کردن موهای خود از شانه استفاده نکنید.
از کارشناسان «آرایشگاه مردانه» قیمت رایگان دریافت کنید و بهترین را انتخاب کنید.
درخواست خدمات زیبایی و اصلاح
تفاوت فر مو دائمی زنانه و مردانه
موهای زنان معمولاً ظریف و ظریف هستند، بنابراین باید از موادی با درجه شیمیایی کمتر برای فر کردن دائمی موها استفاده کرد. از طرفی اکثر پسر ها موهای بلندی دارند و فرهای دائمی به مواد زیادی نیاز دارند. مدل موی دائمی برای آقایان تفاوت چندانی با مدل موی دائمی پسر ها ندارد. تنها تفاوت این دو در اندازه و نوع مو است.
قیمت مدل موی مردانه
قیمت فر مو دائمی مو به عواملی بستگی دارد که در نهایت میزان پرداخت شما را تعیین می کند. نوع مو و طول موی مورد نظر مستقیماً بر افزایش یا کاهش قیمت تأثیر می گذارد. درست کردن فرهای دائمی کوچک برای آرایشگران دشوارتر است و این فرد باید زمان بیشتری برای این کار بگذارد.

0/5 (0 نظر)

پاسخی بنویسید