شماره تلفن : 09123019243

سالن آرایش مردانه تهرانپارس

سالن آرایش مردانه تهرانپارس با ارائه کلیه خدمات تخصصی داماد ( پیرایش ، پوست ، گریم و …)، پاکسازی پوست ، صافی و استایل مو میزبان شایسته آقایان تهرانی می باشد

خدمات کفسابی پای آقایان، سوهان کشی ناخن، پدیکور خشک و خیس مردانه در بهترین آرایشگاه های مردانه و دامادی شرق تهران در نزدیکی آتلیه تهران شهریار می‌پردازیم.

۱- آرایشگاه مردانه و دامادی شرق تهران
آرایشگاه مردانه و دامادی شرق تهران با داشتن تیمی از متخصصان کفساب و پدیکور مجرب، خدمات کفسابی پای آقایان، سوهان کشی ناخن، پدیکور خشک و خیس مردانه را با استفاده از بهترین وسایل و مواد کفسابی و پدیکوری به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در این آرایشگاه در صورت نیاز مشتری، خدمات به صورت صورتی و شخصی سازی شده نیز ارائه می‌گردد.

۲- آرایشگاه دامادی شرق تهران
آرایشگاه دامادی شرق تهران با تیمی از متخصصان پدیکور و کفسابی مجرب، خدمات پدیکوری سراسری پای آقایان، سوهان کشی ناخن، پدیکور خشک و خیس مردانه را با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد پدیکور و کفسابی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همچنین، با توجه به نیاز و سلیقه مشتری، این آرایشگاه خدمات سفارشی در زمینه پدیکوری و کفسابی نیز ارائه می‌کند.

۳- آتلیه تهران شهریار
آتلیه تهران شهریار با تیمی از متخصصان پدیکور و کفسابی مجرب، ارائه کننده خدمات پدیکور سراسری پای آقایان، سوهان کشی ناخن، پدیکور خشک و خیس مردانه در شرق تهران است. این آتلیه با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک و مواد بهداشتی و ضدعفونی کننده، خدمات با کیفیتی را ارائه می‌دهد. همچنین در صورت نیاز، خدمات سفارشی نیز در زمینه پدیکوری و کفسابی ارائه می‌کند.

در خلاصه، آرایشگاه های مردانه و دامادی شرق تهران با داشتن تیم های مجرب و متخصص در زمینه پدیکوری و کفسابی، خدماتی با کیفیت و با استفاده از بهترین تجهیزات و مواد بهداشتی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهند. مشتریان این آرایشگاه ها با مطمئنیت کامل می‌توانند این خدمات را دریافت کنند و دوام و شادابی پایشان را حفظ کنند.

اگر بدنبال سالن آرایش مردانه خوب در تهرانپارس هستید که پکیج های گریم و پوست داماد را بصورت کاملا حرفه ای ارائه دهد ما سالن آرایش داماد نیوفیس در شرق تهران را به شما پیشنهاد می دهیم . این آرایشگاه مردانه خوب خدمات اصلاح مو ، پاکسازی پوست و گریم سینمایی داماد را به کمک تیم مجرب از میکاپ کارها و هیراستایلیست های دامادی اجرا میکند

تلفن مشاوره و رزرو نوبت : ۰۹۱۲۳۰۱۹۲۴۳

0/5 (0 نظر)

پاسخی بنویسید