شماره تلفن : 09123019243

درباره رفع کبودی چشم داماد

آهای دوستان ، اگر دارید به دنبال راه‌هایی برای رفع کبودی چشم دامادتون می‌گردید، خوشحالی بگویید که به مکانی مناسب درمان کبودی چشم داماد رسیده‌اید. زیرا در اینجا بهترین راه حل‌های موجود برای رفع کبودی چشم داماد را برای شما بررسی می کنیم. بگذارید با ادامه مطلب به شما بگوییم که چگونه کبودی چشم داماد را برطرف کنید.

۱- آب و سرما

اگر کبودی چشم دامادتون به دلیل ضربه بوده، استفاده از لوازم آب و سرد، مانند یخ در داخل دستمال یا سفت کردن یک پارچ پر از آب و سپس گذاشتن آن در یخچال، یک راه سریع و آسان برای رفع بخشی از کبودی است. این کار به دلیل اثرات خنثی سازی قسمت کبود شده، مثل از بین بردن التهاب و لرزش، تاثیر مثبتی بر روی کبودی دارد.

۲- استفاده از قرص ویتامین C

استفاده از قرص ویتامین C می‌تواند در بهبود کبودی چشم دامادتون موثر باشد. برای انجام این کار، می‌توانید تزریق ۵۰۰ میلی‌گرم ویتامین C به بدن داماد با استفاده از محلول‌های دارویی مخصوصی که از داروخانه تهیه می‌شود، داشته باشید. در مورد دوز و بهترین موقعیت برای استفاده از این داروها بهتر است با پزشک مشورت کنید.

۳- استفاده از بادام کهربایی

استفاده از بادام کهربایی هم درصدد کم کردن کبودی چشم داماد بسیار موثر است. برای استفاده از این روش، یک قطعه بادام کهربایی را روی کبودی قرار داده و آن را به دور چشم الیافصد چشم تنبیه شده داماد بپیچید. انجام اینکار برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه تحریک می‌کند.

۴- استفاده از کمپرس

یک دستمال کمپرس دستکشی، یک قابلمه کوچک یا پلاستیکی شور، و یک لیوان آب با یخچال رفته بهترین ابزار برای برطرف کردن کبودی چشم داماد هستند. برای انجام این کار، ابتدا پلاستیک شور را با آب پر کنید و سپس دستمال دستکشی بر روی کبودی قرار دهید و بر روی آن پلاستیک شور را بگذارید. آب سرد پر از دیواره های پلاستیکی با کمک دستمال می‌تواند در کاهش کبودی به دلیل تضمین فشار مناسب بر روی کبود قرار گیرد.

۵- استفاده از پارچه‌ های گیاهی

اگر می خواهید لیفتینگ طبیعی و بدون عوارض جانبی برای کبودی چشم دامادتون داشته باشید، احتمالا از پارچه‌ های گیاهی استفاده می‌کنید. این روش برای روش‌های پایین‌تر علاوه بر کمک به رفع کبودی از رنگ روشن، پاکیزه و جذاب به تحریک ماهیچه چشم کمک می‌کند. برای استفاده از این روش، پارچه‌ های گیاهی را در یک لیوان با آب قرار داده و سپس آن‌ها را با استفاده از دستمال کمپرس کنید.

اگر هرکدام از روش‌های بالا را برای رفع کبودی چشم داماد استفاده می کنید، باید به یاد داشته باشید که در صورت عدم کاهش کبودی و یا بروز سایر علائم، بهتر است به جراح چشم مراجعه کنید. همچنین، اگر کبودی چشم بعد از چند روز کاهش نیافته است، بهتر است تماس با پزشکتان بگیرید، چرا که ممکن است کبودی در بافت داخلی چشم باشد و امر آن حتی باید به دنبال درمان دیگری باشد.

0/5 (0 نظر)

پاسخی بنویسید